Last Friday I had diner at the mix with all rakan sepejabat. pada mulanya rasa macam berat hati nak pergi. Yelah, malam tukan dah start roadblok sebab ada perhimpunan BERSIH...
Tapi atas rasa tanggungjawab (kononnye le kan) , merelakan diri ini join dinner bersama bos-bos dan teman2 lain. Actually makanannya mmg tip top la. Kuantitinya juga amat banyak. Malangnya mmg tak sempat nak snap gambar makanan... hehehe
Satu pengalaman yang menarik walaupun ada beberapa perkara yang mengganggu pemikiran aku terhadap tempat ini... Sedikit sebanyak ini je la gambar yang sempat aku snap...
![]() |
| Welcome to THE MIX |
![]() |
| My Fav angle of pic |
![]() |
| Flower of the day ^_^ |
![]() |
| inside view |
![]() |
| The table |
![]() |
| Lovely |
![]() |
| Deco inside |
![]() |
| The Mix |
![]() |
| Nice deco |
![]() |
| The view outside |
![]() |
| Kawan2 ketawa di Opis |
![]() |
| Farah with the lovely smile |
![]() |
| Vin with the macho pose |
![]() |
| Me & Myself |
![]() |
| Gile2 pose... |
![]() | ||||
| Lily Pang with the sexy pose.. Opps!!! |
![]() |
| The three of us who love to laugh |
P/S : Thanks for the invitation... Wish to go for another dinner, another place better... ^__^!!!

















No comments:
Post a Comment